Sve više ispred TV-a
O naklonosti prema određenim medijima putem kojih prvenstveno želimo da se obratimo konzumentu može da se polemiše naširoko, sve dok se ne iznese onaj čuveni neoborivi argument: “O ukusima ne vredi raspravljati”. Ali zato je bitno “koliko”, jer koliko se vremena provodi uz određeni medij jeste odličan pokazatelj njegove uspešnosti i samo po sebi daje smernicu “gde” su potrošači!
Na martovskoj konferenciji za novinare, održanoj povodom ovogodišnjeg izdanja “One TV Year in the world-2009” Eurodata TV WorldWide iznosi podatke o gledanosti bazirane na auditorijumu preko 80 zemalja širom sveta. Svetski trend i jedan od glavnih zaključaka je upravo činjenica da je vreme koje se provodi uz televiziju u konstantnom porastu u proteklih 5 godina, sa 183 minuta u 2004. na prosečnih dnevnih 188 minuta u 2008. godini.
A gde smo tu mi? Da li i mi, kao i ostatak sveta, iz godine u godinu, minut po minut, sve više cepamo fotelje ispred TV-a? Za razliku od prošlogodišnjeg svetskog rasta prosečnog dnevnog gledanja od 1 minuta, dovoljno je reći da su Srbi u 2008. gledali televiziju za 4 minuta više nego u 2007. A ako na to dodamo I podatak da je to skok sa 289 na 293 minuta, ili prosečna 4h i 53minuta dnevno, za razliku od svetskog proseka od “tričavih” 3h i 8 minuta, eto odgovora šta rade Srbi u slobodno vreme!!!
Нема коментара:
Постави коментар