Nakon intrigantne tesing kampanje Hoću, o kojoj smo već pisali, novi šoping centar Ušće nastavio je sa launch kampanjom Hoću na Ušću koja je nastala u agenciji Futro. Na čelu kreativnog tima koji stoji iza ove kampanje je Slavimir Stojanović. Svidela vam se ili ne - da li ste u skorije vreme čuli za kampanju koja je izazvala toliko pažnje stručne javnosti, ali i građanstva?
4/13/2009
Hoću na Ušću
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
1 коментар:
Kampanja je potpuno besmislena i nekreativna i nije ona privukla paznju javnosti vec sama gradjevina o kojoj se prica mesecima, kao i agresivna wiral kampanja sa spiskom buducih butika i prodavnica tog novog trznog centra.
Sto se same kampanje tice, tu nema sta kome da se svidi ili ne. Cinjenica je da ne komunicira nikakvu konkretnu poruku koja bi odgovorila na bilo koji realni consumer insight o zeljama i potrebama potrosaca.
Sa stanovista advertajzinga, u pitanju je vrlo prizemna kampanja, deja vu po principu: aj da stavimo neke dobre ribe na bilbord i kao potrosac treba s tim da se identifikuje... Vazi...na plazi. Da nece mozda na neko takmicenje da je posalju? :)
Постави коментар