4/09/2009

Rekla mi ptičica!

















Ako nikako niste mogli da shvatite, kako je vaša mama kad ste bili mali uvek znala za sve vaše nestašluke preko neke ptičice, posle Twittera će vam biti sve jasno. Naime, ta ptičica je sada narasla i postala globalno cinkaralo. Stigao je novi, planetarni hit! Po popularnosti treći u svetu, odmah posle Facebooka i MySpacea. Osim što u svakom trenutku možete da saznate gde su i šta rade vaši prijatelji, porodica ili kolege sa posla zahvaljujući status porukama, Twitter donosi i veliki marketinški potencijal. A to je verovatno shvatio i Google, koji ovih dana planira njegovu kupovinu.

Twittertising je novi oblik advertisinga koji za komunikaciju brenda sa korisnicima koristi Twitter. Novi kanal komunikacije odlikuje se neposrednošću i stalnim kontaktom sa potrošačom. Twitter je naročito zgodan za razne servisne informacije, obaveštenja o dešavanjima u vašem omiljenom klubu, bioskopu ili pozorištu, najavu sniženja i prodajnih akcija, a to je samo početak.

Twitter pioniri kod nas: www.twitter.com/nocnizivot

Нема коментара: