6/29/2010

NOVI BREND – PATELINA








Ovih dana je lansiran novi brend u kategoriji pašteta pod nazivom Patelina i sloganom Stvorena za uživanje. Iza nove paštete na srpskom tržištu stoji poznata mesna industrija Neoplanta koja je sada napravila iskorak ka savremenijem pakovanju i svežijoj komunikaciji. Shvativši da danas svaka komunkacija ne počinje od kampanje, već mnogo pre – od samog pakovanja proizvoda, Neoplanta se odlučilla za jedinstveni oblik svog proizvoda na ovom tržištu, a koji i predstavlja oblik njihovog logoa.

































U narednoj fazi, komunikacija je nastavljena pamtljivim TV spotom i zanimljivom OOH i print kampanjom, šaljući potrošačima poruku da je na tržištu nova pašteta koja je stvarana sa uživanjem za uživanje.



Info kampanje:

Kreativna agencija: Draftfcb Afirma, Beograd

Kreativni direktor: Ivan Živkovic

Senior copywriter: Ivana Milošević

Art director: Borivoje Ljubičić

Senior designer: Marko Milin


Produkcija: Brand Vision, Beograd

Reditelj: Petar Pašić

Direktor fotografije: Dušan Ivanović

Muzika: Aleksandar Protić

Glumac: Mihailo Lađevac

2 коментара:

Vladimir је рекао...

Odlična kampanja. Svaka čast za kreativno rešenja.

Marijana је рекао...

Nasla sam dlaku u vasoj pasteti. BLjAK STEEEEEEE