"U dva minuta i 16 sekundi stane ceo ovaj naš blesavi život... Uh, preeelepa je! Reklama zbog koje me krenu žmarci... Pukne mi nešto u grudima i suze krenu!!! ... Uz ovu reklamu uvek plačem... Da, ufff, tako jake emocije... " Kada gledaoci kojima se obraćamo ovako dožive reklamu koja je na ovogodišnjoj desetoj po redu Noći Reklamoždera proglašena za “Reklamu decenije”, onda joj tu titulu ne možemo osporiti, iako je možda bilo i boljih ostvarenja u prethodnih deset godina.
Iste večeri, projekat "Očistimo Srbiju" Ministrastva životne sredine i prostornog planiranja proglašen je za najbolju non profit kampanju, dok je ambasador reklamoždera ove godine je glavni i odgovorni urednik televizije B92 Veran Matić za korišćenje advertajzinga u humanitarne svrhe.
1 коментар:
Stvarno nosi jaku emociju u sebi, kao retko koja reklama, svaka čast, nisam je ranije video
Постави коментар