11/03/2009

Kampanje za male štediše


























Nedelju štednje sve banke poslednjih godina iskoriste kako bi promovisale i dečiju štednju. Tako ProCredit banka i njihov junak Proki ove godine poručuju da osim novca treba štedeti i energiju i planetu. Na dan dečije štednje Proki se u ekspoziturama banke igrao sa decom i nagrađivao najmaštovitije igračke napravljene od materijala koji se recikliraju.


























I Banca Intesa je nedavno lansirala dečiju štednju pod imenom „Bambino štednja“. Uz pažljiv odabir komunikacionih kanala, a uprkos malom budžetu, za kratko vreme je stvoren značajan brand awareness. Za razliku od konkurentskih banaka koje za maskote imaju životinje, Banca Intesa se okrenula onome što današnji klinci zaista vole – animiranim junacima sa moćima super-heroja i tako je nastao tročlani tim „Intesa Bambine“.

Linkovi:

http://www.procreditbank.rs/prokid_s.html

http://www.youtube.com/watch?v=cucUMdu1yMo

Нема коментара: