5/24/2009
Najinteresantniji čovek na svetu!
Nova advertajzing ikona je stvorena – Najinteresantniji čovek na svetu, koji kroz velike životne istine promoviše pivo premijum segmenta Dos Equi i to sa sloganom “Ostanite žedni moji prijatelji”. Ova integrisana marketing kampanja pored TV reklame, koja je jedna od najomiljenijih u američkoj advertajzing istoriji prema istraživanju nekih kuća, sastoji se i od printa, interaktivnih medija, outdoora i evenata koji ovo pivo pozicioniraju kao pivo za one koji žele da žive uzbudljivijim životom. Objašnjavajući zašto Dos Equis pivo targetira premijum segment tržišta, brend direktor Willem van der Hoeven kaže da su primetili kod potrošača jak trend premijumizacije.
Advertajzing agencija Euro RSCG Worldwide je razvila seriju 15 i 30-sekundnih spotova u kojima nam Najinteresantniji čovek nudi pregršt mudrosti i životnih saveta poput ovog za KARIJERU: “Otkrijte šta je to što ne radite dobro i to nemojte da radite!” Pored standardnih komunikacionih kanala, za uvođenje novog ikoničnog lika koga neki nazivaju i novim Čak Norisom, usledio je i poziv potrošačima da se prijave za asistenta Najinteresantnijeg čoveka.
Link: StayThirstyMyFriends.com
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар